Kampagne

Kampagne

Briller til dit andet jeg

Briller til dit andet jeg   Briller er med til at understrege dit personlige udtryk. Uanset om du er den modebevidste, den klassiske eller sporty type, så vil de rette briller være med til at definere, hvordan andre opfatter dig og din personlighed. Men meget ofte har vi også et ”andet jeg”, afhængig af om... Læs mere

Kampagne

Gamerbriller

Gamerbriller Gaming bliver mere og mere populært – især blandt unge teenagedrenge. Men de mange timer foran skærmen er, mildt sagt, ikke sjovt for øjnene. Rigtig mange børn og unge, der gamer meget, vil på et eller andet tidspunkt opleve såkaldt Computer Vision Syndrome, også kaldet digital overanstrengelse af øjnene. Det opstår, når øjnene udsættes... Læs mere

Kampagne

Fyldt 40 år?

Fyldt 40 år? Så kender du måske udfordringerne med at se detaljerne i spejlet, teksten i bogen eller på skærmen, varedeklarationen i supermarkedet eller vaskeanvisningerne i skjorte eller t-shirt? Der er heldigvis hjælp at hente. 7 ud af 10 personer i 40-års alderen oplever forringet syn, når man skal læse eller se de små detaljer.... Læs mere

Kampagne

Hvilken alder har dine øjne?

Hvilken alder har dine øjne? Når du er i midten af fyrrene, kan din krop snildt vise sig at være adskillige år yngre. Det samme vidunder kommer du desværre næppe til at opleve med dine øjne. Med alderen mister øjets linse sin smidighed, og det betyder, at du skal have avisen længere og længere væk... Læs mere

Kampagne

Sportsbriller

Sportsbriller til enhver sport Dine sportsbriller skal være tilpasset din sport, så de er med til at forbedre helhedsoplevelsen for dig. Med gode sportsbriller skal du ikke knibe øjnene sammen, for at undgå skidt, vand, vind og sol. Med gode solbriller kan du forbedre dit dybde og kontrast syn. Og har du brug for styrke... Læs mere

Kampagne

Din Lokale Optiker – Se din by gennem lokale briller

Din Lokale Optiker – Se din by gennem lokale briller En undersøgelse, foretaget af AB Analyse i september 2018 på vegne af OptikTeam viser, at når danskerne skal ud og have nye briller, så foregår det på god ”gammeldags” maner: Vi går til optikeren. Hellere butik end internet Knap 75 pct. af de adspurgte brillebrugere i... Læs mere

Kampagne

Sunde øjne – Dæk op til et bedre syn

Dæk op til et bedre syn Vores vigtigste sanseindtryk er synet, og for at beholde et godt syn og sunde øjne hele livet, er det vigtigt at være opmærksom på eventuelle forandringer af synet, og gå til regelmæssig kontrol hos optikeren eller øjenlægen. Vi hører ofte at kosten har indvirkning på hjertet, men du kan... Læs mere

Kampagne

Biofinity Energys – kontaktlinser

Biofinity Energys – kontaktlinser Binder fugt i linsen Kontaktlinser – udviklet til dit digitale liv Disse bløde kontaktlinser bygger på aquaform-teknologi fra Cooper Vision. Teknologien betyder at der bindes fugt i linsen og holder den dermed blød i længere tid. Man vil således opleve bedre komfort i løbet af dagen, især hvis man bruger meget... Læs mere

Kampagne

Dailies Total 1 – kontaktlinser

Dailies Total 1 – kontaktlinser Endagslinser med enkelt eller flerstyrke Dailies total 1® DAILIES TOTAL1® anvender en unik teknologi som den første vandgraduerede kontaktlinse, der tilbyder dig fantastisk kontaktlinsekomfort.lin Deres høje niveau af åndbarhed hjælper til med at holde dine øjne hvide og se friske ud hele dagen, uanset hvilke udfordringer du står overfor. Endagskontaktlinser... Læs mere